FORMÅLET MED ARKIVPLANEN TIL FAUSKE KOMMUNE
Arkivplanen skal bidra til at Fauske kommune ivaretar arkivansvaret etter Arkivlova § 6, hvor det heter: "Offentlege organ pliktar å ha arkiv, og desse skal vera ordna og innretta slik at dokumenta er tryggja som informasjonskjelder for samtid og ettertid."
Arkivplanen viser hva arkivet omfatter og hvordan det er organisert, og den gir bindende instrukser, rutiner og regler for behandling av all informasjon og dokumentasjon i Fauske kommune.
KOMMUNEDIREKTØREN HAR DET OVERORDNEDE ARKIVANSVARET
I Fauske kommune er det kommunedirektør som har det overordnede arkivansvaret (jfr. Arkivforskrifta § 1 Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ ligg til den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det ansvaret som er lagt til administrasjonssjefen etter kommunelova § 23 eller kommuneråd og fylkesråd etter kommunelova § 20. Det kommunale og fylkeskommunale arkivansvaret omfattar òg arkiv som er avleverte til arkivdepot.)
Arkivleder har et overordnet faglig ansvar for kommunens samlede arkiv og dokumentforvaltning.
Kommunedirektør i Fauske kommune oppfordrer alle ansatte i kommunen til å sette seg godt inn i, og følge retningslinjene i arkivplanen.
Laster...